profile free page Entries follow

Disclaimer
Hello, I'm Siti Nabilah. 17 years old. I'm the SPM candidate for 2014 and I love online. Do pray for my excellence in SPM peeps! Good result, Insha-Allah.. Amin Ya Rabbal A'lamin.

My Blog Is Under Maintenance :-D (12 June 2014)
Credits
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


The Beginning Of Everything
Saturday, June 7, 2014 | 0 comments
Assalamualaikum,



Hah ! Akhirnya ada juga mood nak bukak blog dan dah lama tak bukak blog. Dah 'berhabuk' dah. 'Berhabuk' sangat. Haihh. Guna phone nak update entry ni tulisan kecik je. Nak type pun kena buat mata kecik-2. Kalau nak update guna laptop, payah. Sebab kena bukak then cari plug untuk charge lagi. Kalau phone senang sikit walaupun tulisan kecik-2 kan ? Nampak gayanya lepas ni kena update guna phone jelah. Senang ! Sebenarnya, dah lama dah saya buat blog ni sebenarnya. Since 2010, 2011 macam tulah. Tapi, disebabkan rasa malas yang melanda diri ni ah dan nampak macam ayat tak berapa nak 'matang' sangat kan? So, saya ubahlah sikit-2. Saya dah delete semua  entry-2 yang lama tu. Clean & Clear lah katakan. Kita refresh balik ! Blog ni saya 'isytiharkan' 8 Jun 2014 adalah hari saya bermula menulis entry dan bukan hari saya start buat blog. Dan entry ni start pada tahun 2014. Kenangan yang lalu biarlah hanya terpahat di dalam hati. Cewahh ! Ayat tak boleh blah. Okeylah. Sampai sini jelah kut entry saya. Bye-2.

FUTURE
PAST